dijous, 19 de gener del 2017

Bon dia!

A partir del poema de Joana Raspall Bon dia! hem creat entre tots el nostre propi poema.
Ens voleu veure?


dijous, 22 de desembre del 2016

BONES FESTES!

Els nens i nenes de 2n us volem desitjar molt bones festes i us recitem el nostre poema de Nadal. Esperem que us agradi molt.


dimecres, 7 de desembre del 2016

BARÇA KIDS

Aquest any hem participat en una nova edició del Barça Kids.  Hem treballat el valor de l'esforç i ens  hem iniciat en el joc del rugby.

Si feu click aquí veureu les imatges d'aquest dia.




CALENDARI D'ADVENT

Comencem el mes de desembre i ja s'acosta Nadal. Hem preparat el nostre calendari d'advent per fer més dolça la nostra espera.


dimecres, 9 de novembre del 2016

EXCURSIÓ A NAVÀS


Els nens i nenes de Cicle Incial vam anar d'excursió al Centre d'Apropament a la Natura de Navàs. Allà vam poder veure de ben a prop diferents animals.




A la grangeta vam fer de grangers per una estona!

Al'aviari vam descobrir el món dels ocells!

Vam veure les daines, els ossos rentadors, els coatins, els porcs espins africans i fins i tot vam poder tocar els emús a l'espai d'animals salvatges!

A l'espai del toca-toca vam poder tocar un munt d'animals exòtics.

Va ser divertit veure i conèixer alguns animals rapinyaires com el Duc Nival, el gran Duc i una àliga de Harris!


dimarts, 11 d’octubre del 2016

VISITEM L'HORT DELS AVIS DE L'ALBERT

A medi estem treballant les fruites i verdures i per això hem anat a visitar l'hort dels avis de l'Albert. Allà hem vist els que hi havia plantat: pebrots, albergínies, enciams, cebes, mongetes...
La Isabel i en Pepe ens han explicat per què hi tenen llaunes buides: a la nit hi ha porcs senglars que s'acosten a l'hort i el destrossen. Quan toquen les llaunes aquestes fan soroll i els porcs senglars marxen espantats. Hem après moltes coses i hem marxat amb un regal: una bossa amb pebrots i planter de dos tipus d'enciam i tres cebes. Moltes gràcies Pepe i Isabel!

Feu click aquí i veureu les fotos de la visita.


dissabte, 1 d’octubre del 2016

Com s'alimenten les plantes?

Com s'alimenten les plantes si no tenen boca? A partir d'aquesta pregunta formulada a la classe de medi hem fet un experiment per donar resposta a la nostra curiositat.
Mireu aquest vídeo!